پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: صهیونیست خبیث آخرین میخ‌ها را بر تابوت خود می‌کوبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام مجید مؤیدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سرداران رشید اسلام شهید اسماعیل هنیه و شهید فؤاد شکر، اقدامات جنایتکارانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

هَنِیئاً بِما أَسْلَفْتُمْ فِی الْأَیّامِ الْخالِیَةِ

روح بلند و ملکوتی مجاهد راه حق، بزرگ مرد میدان رویارویی با تاریکی و ظلم اسرائیل خونخوار، فرزند صالح زادگاه انبیاء و رسل مسجد الاقصی، در ردای خون آلود و فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ به ملکوت اعلی پیوست.

تحمل داغ این مصیبت جانکاه آنگاه سخت‌تر می‌شود که او میهمانی بود در دیار قهرمان‌پرور و میهمان نواز ایران اسلامی.

صهیونیست خبیث که سالیانی است از بقای خود نا امید شده آخرین میخ‌ها را بر تابوت خود می‌کوبد و البته موعد نابودیش را با ریختن خون‌های پاک مجاهدان راه خدا سرعت می‌بخشد.

صد البته که به فرموده رهبری حکیم و عزیز ما در این حادثه‌ تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ خود می‌دانیم.

اینجانب شهادت سرداران رشید اسلام، شهید اسماعیل هنیه و شهید فؤاد شکر را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و رهبری معظم و مقتدر جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و امت مسلمان خصوصاً ملت سرافراز فلسطین و لبنان، تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و برای آزادگان جهان توفیق پیمودن راه ایشان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha